MAGUS 200SC ŚRODEK DO ZWALCZANIA PRZĘDZIORKA 100ml
towar niedostępny
Opis
- Pojemność: 100 ml
- Starcza na 80 l wody
Środek chemiczny o działaniu kontaktowym, zwalczającym przędziorki na roślinach sadowniczych i ozdobnych. Wykorzystywany jest zarówno przez amatorów jak i przez producentów wielkoobszarowych.
Magus 200 SC na roślinie działa powierzchniowo. Główną zaletą tego produktu jest zwalczanie wszystkich stadiów rozwojowych przędziorków (larwy, jaja, osobniki dorosłe).
Skutecznie zwalczany jest zarówno przędziorek chmielowiec jak i przędziorek owocowiec. Środek do stosowania wyłącznie pod osłonami typu szklarnia, tj. w szklarniach izolowanych od środowiska i zabezpieczających przed niekontrolowanym uwalnianiem się środków ochrony roślin do środowiska.
Środek przeznaczony do stosowania przy użyciu opryskiwaczy ciśnieniowych przystosowanych do pracy w szklarni (ręczne opryskiwacze hydrauliczne, opryskiwacze plecakowe, taczkowe lub szynowe).
Zawartość substancji czynnej: fenazachina (związek z grupy chinazolin) – 200 g/l (18,28%)
Zalety:
* zwalcza wszystkie stadia rozwojowe przędziorków (larwy, jaja, osobniki dorosłe)
* bardzo wydajny
* nie posiada okresu karencji
Stosowanie
Roślina: chryzantema, gerbera, róża, oleander, tuberoza bulwiasta, żarnowiec
Dawka: 12,5 ml na 10 l wody na 100 m²
Karencja: nie dotyczy
Prewencja: 24 godziny
W przypadku składania oferty zawarcia umowy na odległość, w zakupie środków następuje jak niżej: „Środki ochrony roślin mogą być nabywane wyłącznie przez osoby pełnoletnie oraz posiadające kwalifikacje wymagane od osób nabywających środki ochrony roślin określone w art. 28. Ustawy z dnia 08.03.2013 r. o środkach ochrony roślin (Dz.U. z 2019 poz. 19 00 z późn. zm.). Ze środków ochrony roślin należy korzystać z zachowaniem bezpieczeństwa. Przed każdym użyciem przeczytaj informacje zamieszczone w etykiecie i informacje dotyczące stosowania produktu.” Kupując akceptujesz regulamin i oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i posiadasz w/w kwalifikacje.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.