STEROWNIK NAWADNIANIA BLUETOOTH GARDENA
towar niedostępny
Opis
Sterownik nawadniania Bluetooth® ma zasięg około 10 metrów. W jego obrębie systemem nawadniania sterować można wygodnie za pośrednictwem odpowiedniej aplikacji.
Proste podłączanie i konfiguracja za pośrednictwem aplikacji GARDENA Bluetooth®:
Darmowa aplikacja GARDENA Bluetooth® dla systemów iOS i Android zmienia Twój smartfon czy tablet w pilota zdalnego sterowania, za pomocą którego urządzeniem można wygodnie sterować i programować krok po kroku (wymaga systemu iOS 12.X, Android 5.0, Bluetooth® Low Energy 4.0 lub nowszych).
Wiele praktycznych funkcji automatycznego nawadniania
Aplikacja GARDENA Bluetooth® umożliwia zaprogramowanie do 3 planów automatycznego nawadniania, z różnymi czasami rozpoczęcia i trwania oraz z różną częstotliwością. W razie potrzeby ustawić można czas nawadniania w danym sezonie czy przerwę z uwagi na opady deszczu.
Nawadnianie ręczne po wciśnięciu przycisku
Umieszczony centralnie przycisk umożliwia rozpoczęcie nawadniania ręcznego z funkcją automatycznego zatrzymania.
Wygoda i wszechstronność
Zasilany baterią sterownik nawadniania umożliwia wygodne podłączanie i użycie. Bateria alkaliczna 9 V (niezałączona) zapewnia mu działanie przez około rok.
Dodatkowe informacje:
- 1 programowane wejście
- Zasilanie 1 baterią alkaiczną 9 V
- Sterowanie aplikacja GARDENA Bluetooh, przycisk nawadniania manualnego
- 3 harmonogramy (start, czas trwania, częstotliwość)
- Początek nawadniania według godziny w danym planie
- Czas nawadniania 1 min-8h w danym planie
- Częstotliwość nawadniania w dowolne wybrane dni tygodnia
- Zdejmowany panel sterowania- wygodne programowanie
- Współpracuje z czujnikiem- opcjonalny czujnik mierzy wilgotność gleby i przerywa podlewanie
- Funkcja natychmiastowego podlewania z funkcją autostop
- Wskaźnik stanu baterii
- Technologia Safe-Stop
- Odporny na warunki atmosferyczne
- Gwint połączeniowy 26,5 mm (G 3/4), 33,3 mm (G 1)
- Ciśnienie robocze 0,5-12 bar
Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.